Lucia

Idag har jag först lekit med Ida. Jag köpte presenten till Robin och Ida var på skatteverket. Sen åkte jag hem och hämtade skridskorna. När jag skulle låsa dörren till källaren så fastnade nyckelbandet mellan xD och jag kunde inte låsa upp dörren. Så mamma fick hjälpa mig. Jag är värsta klenisen. haha. Sen åkte jag och Ida till Marie. Men Ida var tvungen att åka hem på engång. Vid kvart i sex gick Marie till jobbet och jag lekte gris och åt upp all mat som blivit över. HEJ TJOCKIS!!. När hon kom hem så gick vi upp på Järna och kollade på Luciatåget. Och sen så beställde vi pommes också. Som vanligt. Vid åtta kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma hit. Han ska sova hos mig xd VILKET MIRAKEL! Hihi. Puss Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0