Lördag

Jag och Robin har precis kommit hem från Ida. Vi har haft mycket med kul hemma hos henne kan jag tala om. haha. Först kollade vi på shrek 3. Och den var ju as bra xD Sen spelade vi ett spel och eftersom jag är så trött så kommer jag inte ihåg vad det hette. Men Robin visste tydligen. "trodde du ja". Genom det spelet fick jag reda på att Robin inte tycker om min frisyr. xD haha. Vi gjorde massa utmaningar. Robin till exempel hällde vatten över huvudet och Ida låg på golvet och cykla med benen i luften. Jag ylade som en varg... hah. Sen kollade vi på "the girl next door" Helt skruvad film men den var ganska rolig.

Igår var jag och Ida i nyköping och shoppade. Jag köpte ett par nya skor, ett linne och en plånbok. När jag kom hem så ringde jag Robin och vi bestämde att vi skulle gå på Hockeyn. Så då åkte jag in till Södertälje. Jag och Robin gick och åt. Sen åkte vi till scaniarinken. Matchen var bra tills Ssk blev trötta i benen xD. Eller snarare i hela kroppen... Efter matchen var jag arg. Eftersom jag är den sämsta förloraren eveeer. hah. Vi missade kvart i tio tåget så jag och Robin gick mot stationen. I geneta gick vi vilse. hoh. Men sen hittade vi rätt. Vi gick till max och tog en läsk och lökringar och sen fortsatte vi vår vandring. Vi kom fram till tåget 45 minuter innan tåget gick. När vi kom hem så fungerade inte pappas internet. Som vanligt.... Så efter att ha suttit och försökt fixa det en timme ungefär så gick jag och la mig. Nej nu ska vi kolla på top Gun. Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0