KÖKAR.

Kökar, så jäkla oslagbart. Föräldrafritt i flera dagar. En liten stuga med bara oss. Men jag förstår forfarande inte varför Josse följde med. Men det var kul ändå. Vi cyklade nästan hela tiden. Cyklarna såg ut att vara från 1800talet men va fan. Killar säger; hål som hål . och vi säger : cykel som cykel. Jag klagade förstås hela tiden på att det var jobbigt. Det är inte lätt att vara lat. Jag och Ida gick ut och gick en kväll. Klockan var typ ett ungefär. Då stötte vi på en massa människor. Två av dom sprang runt i en hage full med kor och skrämde dom. Och alla säger att jag kommer från landet. Dah, mölnbo är ingenting i jämförelse med det där. Men det var nog det mysigaste jag varit med om. Vi satt uppe hela nätterna bara för att se 911.. Och vi gjorde massa saker. Hälsa på Idas faster (MORMORS KUSIN! , där är beviset på att jag och Ida är släkt xD) Cykla , cykla och cykla. Men vi hann bara bada en gång xD vi åkte typ dit för att sola och bada. Men som sagt gjorde vi det bara 1 gång. Ida har dåligt lokalsinne så hon hitta inte till badplatserna xD

Jag har kollat på bilder på min msn space . Jag längtar tillbaka jätte mycket. Men Idas faster vill inte ha oss där :) Vi stöka runt för mycket. Men jag och Ida får helt enkelt kidnappa huset så kan hon inte säga nått :)

Idag köpte jag (mycket intressant fakta) .. En tröja. Massa med söt, Ehm, Harry Potter boken (FTW) och en datormus så jag kan spela (a)..  ja men juste , Nya benvärmare. Jag har konstigt nog pengar kvar av mitt studiebidrag. Känner mig lite halvt stolt. hah. Men om jag kanske borde skaffa mig ett liv.

JA MEN EN SAK TILL . SSK . hahahhahahahhahaha ... -.-

Älskar dig Robin <3 Och Ida också för den delen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja vi ska kidnappa den någon gång :D hon ska allt få se ;) Älskar dej med gumman

2007-12-02 @ 01:34:32
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0