jag skrattar åt minsta lilla.

När klockan är typ två så skrattar jag åt allting.


, Malin . säger:

på sitt sätt, nån kanske har en fin lilltå lixsom ;(

, Malin . säger:

TMJohan Dreamhack,,, Älskade Ängel,, säger:

haha, a det e väl det jag hardå

, Malin . säger:

hahaha, jag har en söt tånagel på lillatån

TMJohan Dreamhack,,, Älskade Ängel,, säger:

haha,

TMJohan Dreamhack,,, Älskade Ängel,, säger:

bra det

, Malin . säger:

japp ;(

TMJohan Dreamhack,,, Älskade Ängel,, säger:

e det den Robin föll för

, Malin . säger:

såklart

TMJohan Dreamhack,,, Älskade Ängel,, säger:
haha

jag lovar, jag satt och fnittra för mig själv i flera minuter. Jag är as trött men vill ändå inte gå och lägga mig. Jag lyssnar på Disney låtar.. fetttt trött. måste sova, orkar inte .....palla.
Puss alla underbara människor . godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0