Jag hatar utvecklingssamtal

Idag har vi varit i verkstan hela dan och jag har gjort klar min könare. Känner mig riktigt stolt alltså xD hah . Men när vi skulle testa den blev spetsen platt. Attans rabarber. Så jag satte mig i grupprummet tillsammans med alla andra. När lektionen var slut så gick jag upp till Robin och matte och kollade på film (dom slutade klockan 14. men satt kvar i klassrummet till 16.) Dom kollade på American pie. gr. Jag hatar dom filmerna. Kim satt och kolla på en av dom igår och nu satt dom också och kollade på en. Killar... Men jag lyckades övertala dom om att kolla på Harry Potter. hihi. Jag måste ju bara säga att Harry Potter är the one. Jag ska gifta mig med honom. Då kan han trolla oss vart vi vill. hiih. Nej men seriöst. Imorgon ska jag och Ida gå på stan en snabbis. Hon måste ordna upp så att hon betalar skatt eller nått xD Sen ska vi åka till Marie och lämna skridskor där så vi slipper släpa dom till skolan på fredag.

Utvecklingssamtal... Usch! Jag fick lov att gå ut efter ett tag för jag pallade inte Alexanders snack. Jag blev riktigt arg. Jag vet egentligen inte varför. Mina lärare tvivlar på mig. "Har du verkligen valt rätt linje?" "är du intresserad av det här?" Sånt pallar jag inte. Måste jag stå och skratta vid en maskin för att dom ska vara säkra på att det är det här jag vill eller? Det är väl ingen i min klass som ser speciellt intresserad ut. Men bara för att jag är tjej.. Tjejer kan ju inte göra killjobb.. eller? Dom frågar om jag kanske inte borde gått skrädderi eller nått. Jo visst kan jag göra det. Problemet är ju bara att jag inte kan sy och sånna grejer. Men bara för att jag är tjej lixsom...  Jag är riktigt arg kan jag ju tala om . Men Men .


Efter skolan idag så gick jag och Robin och åt. Sen köpte han en ros till mig. Massa snäll. Vid åtta åkte Robin och hans mor och träna så då hade jag deras bo alldeles för mig själv. Så jag ... låg och kollade på tv. Ovanligt. haha. Nej men om jag kanske ska mysa lite med Robin nu. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0