HÖR OCH HÄPNA.

Jag gick upp klockan fem imorse, H-E-L-T själv. Jag fattar inte hur jag lyckades. När jag kom till jobbet märkte jag att jag hade glömt mitt kort. Inte så värst smart Malin. Men det var en morgonpigg vakt. Så han släppte in mig. jag kan ju tala om att jag har varit sysselsatt hela dagen. När det var frukost så gick jag till Sw och vi höll på med en sån där man får en stöt av om man inte trycker först. Det gjorde satans ont. Jag vann hela tiden så Sw tvinga mig att förlora. haha. Vid fyra gick jag till bussen och åkte till Stationen där jag träffade Martina och Kari. Mycket trevligt.
Jag och Mamma har just varit nere och handlat frukost till mig. jag orkar inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0