Haha.

Ibland när jag har tråkigt så går jag in på Molnbo.com. Bara för att läsa ett inlägg i forumet som min forne klasskompis skrivit ;

Hej, vi ungdomar här i Mölnbo har under en längre tid varit i behov utav ett ställe att förtära alkohol(och dyl.)på. Kanske det vore aktuellt med en utbyggnation av stationshuset, Kanske en skön soffa, ny tv(gärna med färg och flera kanaler) och nått form utav barskåp?

Detta är något vi ungdomar tycker att Vårdingerådet borde fundera över.
Tack på Förhand !

jag kan nästan inte sluta skratta när jag läser det. haaha . Men så vet ju alla att jag inte har något liv.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA vem har skrivit?? vart går man in för att läsa den? vilken artikel typ..eller står dt någon annan stans?HAHA

2007-12-18 @ 18:40:38
URL: http://idaeklund.blogg.se
Postat av: Malin

man går in på forum och sen typ fritid

2007-12-18 @ 21:58:29
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0