Fredag .

Idag har vi hållit på med Cad typ hela dan i skolan. Jag fattar självklart ingenting. För jag är ju typ världens sämsta lyssnare. haha. Efter skolan så åkte jag till Marie och vi gick till Ishallen och åkte skridskor. Ida kunde inte komma för dom stängde typ samtidigt som hon skulle kommit från skolan.  Det var några killar där som började babbla med mig och Marie. hah. fett jobbigt . hihi. Sen gick vi till konsum och köpte godis (Holy mother, Malin äter godis.) och Cola. Jag var tvungen att åka till Robin nästan direkt för vi skulle tydligen äta hos hans pappa. När jag kom till Robin fick jag också  reda på att vi tydligen skulle sova där. Jahapp xD Så nu  är vi hos Robins far och typ sitter vid datorerna. Men idag spelar vi iallafall inte . Det är det bara Micke som gör . hiih. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0