Jag skulle uppskatta ...

Jag skulle uppskatta Robin om han för en gångs skull kunde röra lite på arslet . Jag har satt på mig jackan, lagt min väska i hallen och.... han går och sätter sig och kollar på tv med Tina och Tommy. Jag skulle ju inte ha något emot att han faktiskt kom ihåg att jag är här. aja. jag överlever nog. förr eller senare kommer han nog ihåg mig. Idag har vi inte gjort någonting nästan. vi åkte ut till hans pappa i typ 1 timme eller något. sen har vi bara suttit vid datorn. Okej, det är kanske lite roligt att sitta vid datorn, men inte när man är med sina pojkvän "/. Imorgon har jag bestämt att vi ska vara ute hela dagen. För jag tänker inte gå miste om den lilla sommaren vi faktiskt får. Men Men . måste dra nu ... Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0