Väntar

Sitter och väntar på att R ska ringa. Men han vill inte vakna. Så jag antar att han har spelat hela natten och då vill inte jag ringa och väcka honom. sådeså. Idag har jag hunnit gå ut hämta tbc skivan av Simon. Han kommer antagligen drömma mardrömmar om mig inatt med tanke på att jag såg ut som ett troll i håret och smink som jag glömt ta bort (fy malin xD !!) Sen har jag inte gjort så jättemkt mer. Pratat med Marie i telefon. Mycket trevligt . I miss you.  Måste hoppa in i duschen snart också. Men jag har ont i hela kroppen och vet inte om jag orkar gå dit ;) nejdå. så illa är det inte. Bara lite träningsvärk xD (LITE?!) Lyssnar på Imogen Heap Och snörvlar. Jag hoppas verkligen att R ringer snart. Eller att pappa kommer hem och tar hand om stackars lilla sjuka Malin. Lan ikväll.
Puss Marie <3

Kommentarer
Postat av: robin

ÄLSKAR DEJ

2007-04-23 @ 10:43:35
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0