när jag behöver det som mest .

I vanliga fall finns det bara där. Man använder det inte. Men om man behöver så vet man att det finns där. Men, nu när pappa har köpt en ny dator så finns det helt plötsligt inte där. Jag är hemma för att jag sak plugga. men hur ska jag kunna plugga utan det där?  Ska jag sitta och skriva i ett textdokument eller? illa. Jag behöver Microsoft Word väldigt mycket just nu. Kan man skicka det, så skulle jag jättegärna vilja att nån gör det xD hah. 

Och igår! jäkla strömavbrott. Jag lovar att det riktades mot mig. vem annars? Jag menar, Jag väntade på att R skulle logga in på Msn, jag hade precis fått igång WoW och jag hade inget annat att göra. Jag är nästan helt säker att strömavbrottet var riktat till mig. Det var så typiskt. Sen fick jag stå ut med att glo på en svart skärm i ungefär 3 timmar. helt värdelöst. Nästa gång det blir strömavbrott vet jag inte vad jag gör xD typ dör en långsam död xD

Puss Robin <3

Kommentarer
Postat av: Lizette

du kan ladda hem word från nätet ;) <3

2007-04-03 @ 08:35:07
URL: http://.miiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0