ibland är det bra att inte va i skolan ..

Dom senaste åren har jag gått i skolan (såklart.) Och då har jag inte ens haft en tanke på att röra på mig. Så fort jag kommit hem har jag bänkat mig framför tv;n eller datorn. Om jag inte varit med Martina så att säga . Eller någon annan ;) Men nu när jag inte går till skolan så har jag varit hur hurtig som helst. det känns hur bra som helst. Har tom. Fått med min pojkvän på min mysiga lilla diet ;) helt perfekt. Nu har vi en lista med onyttigheter som är tvärt nej. hihi. Vi ska allt komma i bikinin i sommar (dock inte Robin, Badbyxor för hans del xD)  Igår spelade vi Fotboll med Martina tills vi typ höll på att dö xD (överdriver självklart) Och idag var vi ute och spelade fotboll och gick runt sjön. Funderar på att springa ikväll också, men vi får se hur det blir med det. Kanske väljer att sitta vid datorn och spela . Vi ska ioförsig lana imorrn . men aja, vi får se xD  Puss Martina .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0