herrbesök mitt på ljusa dagen .

Tyvärr var det bara en gubbe som skulle kolla fönstrena. Fönstergubben kom som en chock för mig. Ingen brukar plinga på två snabba gånger om man inte känner dom som bor där. Massa märkligt . Jag måste sett ut som ett fån. Med håret uppsatt i en handduk och ett chockat ansiktsuttryck. Herremingud. Han kunde ju ha varit ung, då hade jag dött xD Hursomhelst. Jag ska leka med RobinBobbin idag. Massa Med Mysigt.
Tidigare i morse var jag ute och promenixa med Ida. Det var nog årets värsrta promenix. Jag hade bara satt på min närmaste kläder och gått. Jag hade inte druckit vatten eller någonting. Jag lovar jag höll på att dö. Det är ju va fan as varmt ute . Hungrig var jag också . Men det var bara en bonus -.- När jag kom hem så lockade en god frukost och ett bad . Jag tror att jag har badat 2ggr för mkt den här veckan . haha. Jag kommer bli torr om hela kroppen . Men det fixar sig nog xd Nej nu får Robin ta och komma hem tkr jag. Jag saknar honom massa med mkt <3
Puss Robin.

UPPDATERING.
Det börjar bli lite för mkt nu. Varför plingar två människor på (med den där vänliga plingen) inom loppet av 2o minuter? Plus, att den här mannen var något yngre. Typ 2o?! omg . Too much . Nu hade jag dock ingen turban på huvudet . Men håret stod åt alla håll. Varför händer det här mig för? OCH VARFÖR SÄLJER HAN SAKER TILL KLASSRESA?! var han yngre är 20 :O omg. Robin kom hem och rädda mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0