En rubrik.

Jag har egentligen ingenting att skriva idag. Men för att Martina inte ska tjata så är det bäst att jag skriver.
Robin har åkt ifrån mig. Men han kommer hem på Onsdag . Då får jag chansen att göra det jag tkr mest om dvs. Slänga alla mina kläder runt om i hela rummet, Äta frukost när jag vill, Promenera utan tjat, Sova utan att nån drar bort täcket. Fan va skönt att han är borta .  Men ändå inte. Finns inte så mkt att göra utan honom. Men imorgon ska jag iaf. Träffa Marie. Jag saknar dig mest.
Nu kom fredrik tillbaka från tandläkaren också . så nu måste jag göra två saker samtidigt; skriva med honom och skriva blogg. Svårt Svårt :O haha. Men nu hallå, Kan jag inte skriva mer . Det blev lite svårt . xd  Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0