Bobin .

Sitter hemma hos Robin och somnar typ, nu? xD jag har varit hur hurtig som helst idag .  Först har jag promenerat på Tinas någonting (?) vet inte vad man ska kalla det . men det var riktigt jobbigt. Sen drog jag med robin ut på en lång promenad. Han klagade självklart efter typ 5 minuter. men vi var faktiskt ute en hel timme . ojoj. I morgon vet jag inte hur jag ska göra. Skolan eller inte skolan? jag har egentligen ingen anledning till att gå dit pga av att jag ska sluta på infokomp. Vad ska man göra om man inte går till skolan?! man kan ju inte bara spela hela tiden. även fast det är dt man vill.  Jag ska nog ta med mig robin på något roligt. Men först ska ju Robin ta med mig till golfbanan. Det ser jag faktiskt fram till. jaja . Robin vill sova nu xd hihi,. Puss Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0