Ännu en Rubrik .

Glädjebesked ; Martina har fått tag på sin kod till gymnasieintagningen så nu behöver hon inte skjuta syon xd

Idag ska jag leka med Marie en stund och efter Maten ska jag leka med Martina. Det tkr jag är trevligt. Sen måste jag ju bara tala om att jag slutat använda foundation. Eller aa, Egentligen har den tagit slut och jag orkar inte åka in till södertälje och köpa en ny. Min hy ser förskräcklig ut just nu xD . Men jag är ju bara i Mölnbo så det spelar ingen roll. Imorgon ska jag på Öppet hus på en skola :) Åh va trevligt . Jag hoppas den är bra. Frågan är bara hur jag ska komma dit? men det löser sig nog.
Snart är det valborg . Malin längtar självklart massa med mkt. Även fast det inte är så kul så är det himla mysigt .

Ojojoj. Jag skrämde nästa livet ut Ida nyss . Hon var här och dela ut tidningar . Så fort tidningen damp ner i brevinkastet så var jag tvungen att rusa från datorn till dörren xD haha . Vi ska ut och gå imorgon. Mitt schema är fullspäckat just nu. haha. Men Men . jag har inte skrivit något vettigt överhuvudtaget. Puss Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0